trist o tråkigt!!!

Tycker jag att allt e nu..nu e ju alla helger över o de tycker jag ju i.o.f.s. e ganska skönt men nu e de ju bara ett evigt väntande på våren istället..livet består visst bara av väntan på nåt..kallt e de ju oxå så att man inte törs sticka ut näsan utanför dörren..här var de nere i 30 minus som mest..e de klokt de!!??Nya istiden e här eller??
Jag har ju iallafall varit tvingad till att gå ut för Stars skull..även om hon springer o gömmer sej när jag visar kopplet..hehe..den lilla stackaren..men göra sina behov måste hon ju trots allt.De blir en snabbis o sen in igen.Hennes urinvägsinfektion var nog just det..för hon e så gott som frisk nu igen..har inte blödit på några dagar..men jag skulle fortsätta med medecinen i 20 dagar iallafall sa läkaren.Hon har inga problem med att ta den o de e ju skönt .Jag e sååå glad för att de nog inte var livmodern trots allt..de hade varit jobbigt både för henne o oss.
Nu har hon blivit kompis med kissen oxå o de e roligt att se.Visst snäser hon av Dixie ibland men då e de ofta befogat så..kissen e ju så mycket busigare än vad Star är.Hon blir trots att 7år i februari.
Ska bli spännade att se i vår när snön e borta o dom kan rasa runt i trädgården som dom vill.



I söndags blev Tord Farfar igen o jag bonusfarmor!!!Då  föddes lilla Wilda Palm på v-ås bb..precis på dagen som hon var uträknad till...såååå roligt.Så nu e Alva, 3år..storasyster.kan tro att hon e stolt!!   (((obs. de e inte hon på bilden)))                       

Själv har jag haft en dundrande huvudvärk sen igår..vet inte varför..den bara kom från ingenstans o sitter där fortfarande..inte den där vanliga som jag känner igen utan en annan sort lixom..de känns ibland som om nåt e "fel" därinne..om ni förstår vad jag menar..bultande o brännande...svårt att föklara.
Hoppas iallafall e de e högst tillfälligt.Kanske e de brist på koffein..har ju druckit massor när gubben varit hemma men när jag e ensam dricker jag inget alls..kanske ska koka mej en kopp då..
Idag ska vi iallafall ta en längre promenad när han kommer hem..gubben alltså..jag måste upp på apoteket o inhandla lite medikamenter o bilen kan vi inte ta för den har inte startat på ett tag nu o nu e de ju liiiite mildare så man kan vara ute i mer än 5minuter oxå...rätt skönt.

Annars händer inte så mycket här hemmomkring..de lunkar på som de brukar o jag VÄNTAR PÅ VÅREN!!! over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0