nu händer de grejjer!!!

Gomiddag gott folk..om de nu e nån som läser..ser inte så ut på kommentarerna precis..haha..Neeej nu ska jag inte vara oggig..mår faktiskt ganska bra just nu.
Har varit på besök på dagvården för första gången o de var faktiskt ganska trevligt tyckte jag.
Lite folk att snacka med till kaffet e ju aldrig fel..sen kommer de nog att bli så att jag kan få vara till hjälp vad de gäller mat o bakning o så..ska bli kul.Börjar bli innerligt trött på att sitta helt ensam hela dagarna o bara vänta på att tiden ska gå o gubben komma hem..boooooring!!!
På Torsdag ska jag dessutom få prova på att vara personlig assistent åt en qvinna med diverse handikapp...DET ska bli otroooooligt spännande.Ska få gå bredvid min svärdotter för att se om jag kan klara de o om de kan vara nåt för mej kanske.De e sånt jag har tänkt att jag skulle kunna jobba med..men oftast måste man ju kunna gå o handla o sånt åt brukaren oxå o de kan ju inte jag..men att bara vara hemma i hemmet o hjälpa till med smått o gott låter helt okej för mej..håll tummarna för att de går bra!!!

Mera snö har de kommit oxå o de gillar vi inte!!!Måste ut o skotta men jag tänkte vara så fräck o vänta på älsklingen så kan vi göra de tillsammans..känner att jag inte orkar just nu..;0)
De tar på krafterna att träffa nytt folk känner jag..de tror man inte men så e de..tar väl ett tag o bli van kan jag tro.
Nu ska jag ta o gå igenom posten..såg att de visst var nåt erbjudande från en katalog o SÅNT gillar vi..haha..börjar längta efter nåt nytt nu..de var ett tag sen..visserligen e väl våren en bit bort men de e bäst att vara ute i god tid annars kanske de går sta o tar slut o DE vore ju en katastrof!!!!
Ha de gott alla vänner!!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0