Lördagsmyyys

o så var helgen nästan slut igen då...går sååå fort så.
Var faktiskt o pimplade i går.Svågern hade varit ut i fredags o fått en hel del så jag blev skitsugen när han sa att han skulle ut igen.Denna gång till Andersgården där vi firade nyårsaftonen.Lite blåsigt o lättsnöyra var de men de var skönt ändå tyckte jag.De blev några hål i isen men inte fick vi nåt inte..var så dött så.
Star tyckte de var jätteskönt att springa lös därute..en stund..haha..sen frös hon så jag stoppade in henne under pälsjackan o där låg hon o kikade ut..så varmt o gott så..haha..en riktig liten prinsessa e hon allt.
när vi kom hem käkade vi lite sen vart jag sååå sugen på godis å vi stack o köpte en stoooor påse o sen satte vi på en film o la oss tillrätta i soffan o moffade..men filmen var bara tråkig så de blev TV istället.
Vi var så trötta efter utevistelsen så gubbeb tordes knappt ta en wiskey ens av rädsla för att somna..haha..frisk luft tar musten ur en tydligen.

Idag har jag varit sååå flitig så.Disken e gjord..tvätten e gjord o allt annat som hör till..har fått tvätta köksgolvet oxå för Star har varit slö inatt o kissat inne...suck..hon e sååå dålig på att säga till om det..jag går alltid ut med henne innan jag går o lägger mej o då kissar hon åtminstone 2ggr..ibland 3..men ändå så måste hon skvätta på natten.hoppas de blir bättre till våren när de blir varmare ute.
Vi ska ta en låååång promenad på eftermiddan för idag e de ju heller inte så kallt..men dock lite blåsigt.men de blir nog skönt ändå skulle jag tro.

Ha en skön Söndag go vänner!!      lite bilder från sjön igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0