jobb

Gomorron!!!Eller kanske snarare förmiddag..haha..e lite seg på mornarna så att säga..men nu e jag duschad o klar..sånär som på ansiktet då..haha..måste ju få på mej ett sånt oxå o de kan ju ta lite tid när man kommit upp i min höga ålder.
Idag ska jag få provjobba o de ska bli sååå spännande.Ska gå bredvid min svärdotter o se o lära..kanske de e nåt för mej..hoppas.Ska börja kl. 14.00 o gå till 20.00 så ikväll får kära mannen klara sej utan mej..undrar just hur de ska gå..haha..tror nog att de kan va ganska skönt för honom att vara ensam nångång ibland oxå..de e nyttigt.
O imorrn e de ju Fredag igen..denna vecka har gått så fort så..o då  ska jag upp till dagvården igen har jag tänkt..iallafall en stund.Var ju ganska trevligt där sist så..dricka lite kaffe o snacka bort en stund.
annars i helgen då??Jo då ska vi faktiskt gå på bio minsann..med yngsta sonen o hans flickvän..ska se snabba chash..vet inte riktigt om de e min typ av film men de gör inget..de e ju trevligt att umgås bara..efter de kanske vi går o tar en öl nånstans..bowlingen eller Bishop isåfall.
Sen kanske vi ska besöka mannens son som ju fått smått igen..e så nyfiken på den lilla..ska ut o handla nåt fint åt henne.Så denna helg får städningen vara..hinner ju inte..hehe..o inte går världen under för det heller!!
Nu ska jag fixa till fejset lite så man inte skrämmer slag på folk när man visar sej..haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0