hungrig!!!

Ohhh herre min jee..va hungrig jag ee...vet snart inte vilket ben jag ska stå på..haha..håller ju på att försöka få bort lite skit runt magen som av nån konstig anledning har lagt sej där under helgernas gång..fattar inte nåt!!??Ska iallafall snart gå o ta en riktigt god drink a´la naturdiet..smaskens..eller not!Undrar faktiskt ibland vad jag håller på med.Gamla kärringen ska väl inte va fåfäng heller..men saken e ju den att jag inte KÄNNER mej så gammal än..vill ju fortfarande vara med i lken så att säga..haha..nåväl..de e smällar jag får ta.Vill man va fin får man lida pin som de ju heter.
o så en sak till...jag har ju inte råd med en ny garderob så jag får allt pina mej ett tag..så e de.

Annars e de allt liiiite bättre med skallen idag iallafall o de e ju skönt.Inge vidare att ha en inneboende som hamrar o har sej hela tiden tycker jag.
Vädret e ju oxå liiiite bättre idag även om inte solen visar sej..Bara 9grader ute..de e ju rena sommarvärmen jue..haha..blir nog en promenad upp till stan idag oxå..måste till bivur o köpa lite gott bröd o lite andra ärenden..skönt att få lite luft äntligen.

Nu ska jag ta min eftermiddagsshots...ha en fortsatt skön eftermiddag gott folk.
Tjingeling!        

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag frågar det samma varför ska vi gå och vara hungriga???? och sen när man går ner i vikt börjar man frysa... inget mitt i mella lägg inte ha ha.. god fortsättng ( och jag väntar på våren med dig) Kram Tuija & Stein

2010-01-15 @ 17:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0