Helg igen!!!

Å idag känner jag mej på ett stråååålande humör..vet inte varför..kanske e de solen som gör det..de e bara att tacka o ta emot!!De var väääldigt längesen vi såg solen nu så de känns helbra..kanske de inte e så lång till våren iallafall som de kändes igår när snön bara föll o föll.
Idag städar jag o t.o.m. det känns roligare idag..haha..går lixom av sej själv så att säga.
Hoppas helgen har nåt trevligt i beredskap åt oss.Bastu ikväll naturligtvis..de e ju givet men sen vet jag inte vad som kommer att ske.ska nog ner till pingstkyrkans loppis imorrn iallafall..dom hade en fin pall o en stor gammal  gunghäst i trä sist jag var där o nu ångrar jag att jag inte köpte dom då...kanske finns dom inte kvar nu..skulle bli väääldigt besviken då jue..skulle passa alldeles ypperligt här hos mej.

Nu kommer snart älsklingen hem oxå..så skönt så..han skulle ta en sväng förbi en butik som säljer kakel..o titta lite först.Dom hade visst upp till 80% nu för dom skulle flytta..så vi får hoppas..jag e ute efter röda kakelstavar att ha i en stapel i hörnet i nya duschrummet.
sen blir de till att ta ett par vändor till tippen med skräp som fortfarande e kvar sen han rev den gamla duschen..blir ju massor av gips o sånt..gammalt äckligt kakel..usch o fy.

Nu ska ni ha en jättetrevlig helg alla så "ses" vi igen snart.


Kommentarer
Postat av: Annica Lundgren

Hej Ewa !! jag håller med om solen man blir glad, jag var ute och skottade i två timmar solen sken och jag svettades som f....n men vad lätt allt går när solen skiner. I ett kick så var allt borta och jag stod och tittade -herregud har jag skottat allt detta...till och med min 15 åriga son som inte reagerar för nåt sa - shit mamma fett stark du är. hahaha. Ja bara tacka och ta emot.

För oss blir det Tiialina i helgen, lite gott att äta och dricka blir det nog. Underbara vänner.

Dina gardiner skall jag sno idéen ifrån.

2010-01-29 @ 15:16:43
URL: http://annicalundgren.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0