hallojjjsan

Idag e de värsta snöovädret här..hade vi ju kunnat vara utan..fy för sören va jag ogillar´t!!
O idag fick jag äntligen ändan ur vagnen o sydde mej nya köksgardiner..snabbt o lätt gick de..satsar ju på hissgardiner där nuför tiden..bara 2 kanaler..blir så himla snyggt i köket tycker jag.ska ta ett foto o lägga in sen..dom i rummet får duga..dom köpte jag ju nya i höstas så.

Idag ska gubben till tandläkaren..de blir inte nån rolig historia men nödvändig..ska bli bra när de e färdigt..vad de lät så skulle de visst inte bli så hiskeligt dyrt heller så..själv ska jag väl dit i Mars eller nåt sånt.

Har rensat i tvättstugan idag å..hade massor av gamla gardiner som jag inte längre använder så de blev en hel stor säck full..så skönt att rensa..man känner sej så befriad på nåt sätt..haha..
Gubben håller ju på att riva i det gamla duschrummet oxå..nu e alla gamla väggar borta o massor av gips o skit ligger överallt..men de blir stort o bra o han har lovat att plocka o rensa till fredan så vi kommer in i bastun iallafall.

Ha en fortsatt bra dag mina vänner o kom ihåg..var rädda om varandra.
Lämna gärna ett spår efter dej!!!

Kommentarer
Postat av: Annica Lundgren

HEJ Ewa,,, jag läser din blogg varje dag men det blir aldrig att man skriver nåt fy på mig. Hissgardiner med två kanaler hur gör du ??? beskrivning tack..:-))))

Jag tycker hissgardiner är skitsnyggt så skriv gärna hur du gör...

Annica

2010-01-28 @ 06:26:10
URL: http://pinkladyw595.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0