helgen som varit

Gomiddag gott folk..nu e de Måndag igen..(som om ni inte redan visste de då)..haha..
idag e jag inte alls på humör för att göra nåt alls.Har precis kommit ur duschen som jag ju annars brukar göra på morronen..orkade helt enkelt inte då.har sån j-la värk i min högra arm så de e svårt att lyfta den.
Spelade Wii hos sonen i lördagskväll o de e väl träningsvärk kan jag tänka.de vart bowling för hela slanten o otränad som man e så..haha..
Helgen har annars varit helt ok.Var på bio med yngsta sonen o hans flickvän o filmen var väl så däääär tyckte jag..sen hade vi tänkt att gå ut o ta en öl men istället gick vi alltså till den älste sonen o spelade Wii.
jättetrevligt var de.
var även o hälsade på hos Tords son i v-ås som fått en liten bebis..åhhh va dom luktar gott dom små..mmm..Star var oxå väldigt nyfiken på den lilla..haha..

Nu har vi fått tag på en billig rörmokare oxå..sååå bra!!!Han har nu kopplat in den nya duschkabinen provesoriskt så vi kan fortsätta med o riva den gamla..men huuu va möe skit de var i väggarna!!!De var tur att de bara var lösa uppsatta gipsväggar så de gick lätt att riva..hade inte varit kul om de varit dom bärande...nu ska gubben köra alla gamla brädor från golv o tak tll tippen  sen e de bara att sätta igång.
Till våren ska de vara klart hoppas jag så vi kan köpa en jacuzzi när skattepengarna kommer..yyyyeeessss!!!Längtar!!

Annars e allt ungefär som vanligt här..javisstja..var ju o provjobbade i torsdags..de gick finemang..nu e de bara att vänta o se om jag blir ditkallad för att få lite mer info o delligering så klart..kan bli spännande.
var till dagvården i fredags oxå o drack lite kaffe o snackade skit..rätt trevligt e de o dagen går..
ska dit på Tsdag igen e de tänkt och baka på förmiddan..om nu armen har blivit bättre till då..får vi hoppas.

Nu ringde kompisen som flyttat till Borlänge..hon hade varit på jobbintervju så nu får vi hålla tummar o tår för att de går bra för henne så hon kan andas ut igen.

Ha en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0