ny dag

God morning!!!Måndag idag..igen..få se vad denna vecka har i beredskap åt oss då.
Började iallafall inte sååå bra med tramp på vågen..höll nästan andan..haha tänker inte avslöja resultatet men inser att de blivit allt för mycket godis på sista tiden...jag har varit sååå sugen senaste veckan o gett efter alldeles för lätt de vet jag..kanske de e hormonerna som spökar.Jag har ju nått den ansenliga åldern då menscykeln e över o de kanske yttrar sej så att symptomen fortfarande e löpande men inte resten om ni förstår vad jag menar..hhöhöhö ;0))
Nå iallafall så e de smällar jag får ta o skylla bara på mej själv.Nu e de naturdiet som gäller hela veckan igen..men dom har kommit med en ny smak nu(smultron-vanilj) så de e inte så illa ändå faktiskt.

Vad händer annars i veckan då? jo jag ska till dagvården i morrn o baka semlor igen..de e ju oxå den RIKTIGA semeldagen då så..får se om jag kan hålla mej ifrån att själv äta en..hmmm
Imorrn ska vi nog oxå hämta sonens köksluckor som just nu e på omlackering..ska bli spännande att se resultatet.Tror att han tillsammans med flickvännen målade ramarna runt om o sånt igår,sen e de ju nya handtag som ska till o de ska vi nog fixa i helgen.ett skåp ska rivas för att sen ersättas med en öppen hylla istället..ny fläkt ska till o sen kakel eller glasskivor..de blir nog rätt snyggt när de e färdigt tror jag.

I lördags hjälpte vi brorsan med hans flytt till Arboga..ja jag var nog inte till nån större hjälp men ändå..hihi..vi fick iallafall överta deras ena soffa(bädd) med divan..som vi ställde i tv-rummet i källaren.de blev SÅÅÅÅ mycket bättre.TACK så hemskt mycke!!Nu har även Mia en skön säng att sova i när hon kommer på besök..najs.

Nej gott folk..kanske dax att börja dagen.
Ha en alldeles underbar dag!                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0