städning

städa städa varje fredag o så varje juuul...de tycker jag e kuuul..trallalla..nejvars..inte särskillt!
Men nödvändigt tyvärr..hoppade de förra helgen så då får jag skylla mej själv..haha..jo jag städade av nere i källaren men de var oxå allt.Nu e jag färdig med de mesta..sitter o väntar på att golvet ska torka o lyssnar på gamla godingar.Vi har ett program som heter "min radio" här på datan o där finns de massor av kanaler att välja på o just nu e de alltså radio vinyl som e på här..massor av bra musik..vad tycks om nästa..Bobby wee med låten "the night has a thousand eyes"..inte ofta man hör sånt på radion annars.

Imorrn e de dax att hjälpa brorsan med flytten till Arboga..dom e ju två hushåll som ska bli ett så de e en del kan jag tro..haha..får se om jag kan vara till nån hjälp..gubben ska iallafall köra en bil med släp.
spännande att se hur de går.
Annars e de ju vintermarknad här i stan oxå men den kommer vi nog inte att hinna med..har inte råd heller föresten för nu har vi äntligen tagit oss i kragen och beställt en kryssning..countrykryssning minsann..de ska bli sååå himla kul.Där brukar de vara alla möjliga o omöjliga typer av människor..riktiga orginal..men sååå trevliga allesammans.sist vi var med så var de knökfullt på båten..tror t.o.m. att dom hade tagit några av arbetarnas hytter i besittning..haha..De 6 mars e de dax alltså..längtar redan!!

Nu ska jag forsätta med mitt stök så jag blir klar nån gång.
Ha de gott alla vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0