redan slut???

Åhhh så fort helgerna går..gillar de inte riktigt..hehe..
Denna har iallafall varit väldigt trevlig o lugn..hade ju bastufrämmande i fredags o vi åt gott o spelade spel till midnatt..morronen efter var dom uppe med tuppen redan..de var ju bara att gilla läget o kliva upp de..lite frukost o rastande av hundar o sen var de dax för dom att åka vidare.
Efter lunchen stack gubben o jag till Arboga o kollade in brorsans nya hus..dom flyttar inte in förren nästa helg men de skulle byggas en exta vägg först o de såg ut att bli kanon..riktigt 70tal var de i huset men känner jag bror min rätt så blir de snart ändringar på det...han e ju snickare så..hehe

Melodifestivalen igår var urkass enligt mej..dåliga låtar som vanligt o man undrar ju hur dom väljer ut låtar till detta spektakel..asså..de måååste ju helt enkelt finnas NÅN som e bra av alla som skickas in...eller???!!!
Vet inte ens om jag ska bry mej att kolla fler gånger..same shit--different year...

Idag har de ju varit ett kanonväder!!!Helt underbart..fick faktiskt vårkänslor när vi var ute på promenad.
Jag vet att de e låååångt dit men nu kunde man ju iallfall ana att de KOMMER en vår så småningom.
längtar dit o de e jag nog inte ensam om o göra.Hoppas februari går riktigt fort!!

over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0