onsdag

Jaha..så var vi halvägs in i veckan då o fortfarande snöar det...men nu har dom iallafall lovat sol i morrn så då får vi hoppas på det.
Igår var jag upp till dagvården o bakade semlor..mmm...så goda blev dom om jag får säga de själv..haha..
o imorrn ska jag dit igen o fixa lite mat till dom..de e väldigt roligt faktiskt..dagen går så fort o jag längtar inte hem till soffan heller.:0)
Här hemma e de det vanliga plocket som blir o jag skulle egentligen behöva dammsugit idag men de får vänta till Fredan då jag ska städa av allt istället.Sydde om ett par gardiner igår oxå..jag hade köpt nya i höstas men ville inte ha långgardiner i lilla vardagsrumsfönstret så jag sydde om dom till hisstyp istället..lite tjatigt kanske ni tycker men de blev iallafall mycket bättre.Nu skulle jag bara behöva lite nya blommor i fönstren.Jag e inte så duktig att sköta såna o vill helst ha konstgjorda..de finns så mycket fina såna nu som ser helt äkta ut..men gubben ska absolut ha äkta så då får han oxå se till att de köps..haha...Nu vill jag ha in VÅREN!!!
Idag väntar jag paket..sånt e alltid skojjj..nytt överkast igen..naturvitt denna gång..jag kan lixom inte få till de i sovrummet..trivs inte alls med vad som e där nu.Vill ha en ny säng..en som e 160 eller 140 skulle va bra för sovrummet e så litet att sängen tar all plats nästan..sen vill jag måla om till nån beige färg istället o lägga nytt golv..ni ser..de e inte lite som står på min önskelista..haha.men som sagt, ett nytt ljust överkast skulle nog göra mycket så de ska jag hämta idag..alltid en början.

Nu ska jag surfa in på styleroom.se för att bli inspererad o få lite tips..himla bra sida de..

ha d gott govänner så hörs vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0