o mera snööööö

Tar de ALDRIG slut!!!????                             
Har just slitit mej från en ganska bra bok för att kanske göra lite nytta..slängt i en maskin med tvätt..plockat ur diskmaskinen..bäddat rent i sängarna..nu tror jag att de får räcka för idag..haha..man får ju inte förta sej heller.men va ska man annars göra en sån här dag när snön bara ööööser ner o de dessutom stormar o driver..ingen ide att skotta iallafall tycker jag.får bli när de lugnat ner sej lite.man ser ju en del grannar som e outtröttliga..skottar från morron till kväll..undrar just om man får de när man e sjukpensionär..hehe..skulle inte tro det..haha..de e ju heller ingen ide eftersom de efter en timme ser likadant ut så..
Nu längtar jag verkligen till våren..går o lyssnar efter fågelkvitter redan..dumt-jag vet..de eeee långt dit men denna månad e ju iallafall kort så de blir snart Mars o de e väl den första vårmånaden..eller??
man måste försöka tänka possitivt just nu..tänk vilken sommar vi kommer att få efter detta!!!De måste de ju bara bli..;0))


de var allt för idag.Imorron ska jag till dagvården o laga lite mat.Kinakorv med jasminris ska dom bli bjudna på..gottgott..

Ha d gott alla o ta de lugnt i trafiken.
haha..snart e badsäsongen här!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0