husmöte o hundtvätt

hallå igen..har precis kommit hem efter ett nytt besök på dagvården.Idag var de husmöte där o de ville jag inte missa..måste ju hålla mej uppdaterad i vad som ska hända där framöver.
Jag bestämde iallafall att jag i fortsättningen ska vara där på Måndagar för då e de städning o dom har inte så mycke folk som ställer upp på sånt vad jag kunde förstå.Visst,jag tycker inte heller om att städa men de blir så mycke roligare om man e flera..o sen fika gott efteråt.
Annars var de inte så mycket som jag inte redan visste.

Här hemma har hunden fått sej ett bad idag.Hon gillar de massor..står bara o njuter..sååå skönt så.Sen sätter hon fart efteråt..hon springer som en tok igenom hela huset..upp i sängen o gnor sej o så ner igen..haha..ser så tokigt ut så..nu har hon lagt sej att sova i min säng efter att ha bäddat runt där en bra stund.
Hon brukar ta för vana att springa under husses bil o de vet ju alla hur en sån ser ut under en sån här årstid..just det..SKITIG till tusen o då blir ju hon de naturligtvis oxå även om hon e liten.
Men nu e hon som sagt ren o fin igen :0)
Hon har blivit så fin i pälsen igen nu..ser så tjockt o lurvigt ut nu så folk tror att hon e lite överviktig men de e hon inte..vi vägde henne för inte så länge sen o hon vägde då 2,8 kilo vilket var helt normalt enligt veterinären.

Nu ska jag gå o lägga mej en stund bredvid henne med en bra bok..
Ha d gott mina vänner o glöm inte att lämna spår efter er   :0))

Kommentarer
Postat av: Annica Lundgren

Hahaha vad kul att du skriver om hundtvätt...vår tiger gör likadant när han har badat....som om han har eld i baken....herregud vad snabb han är....ha det gott och imorgon är det vägning.. det blir inte kul för jag har så mycket vatska i kroppen får nästan inte på mig skorna....inte kuul att väga sig då.

2010-02-17 @ 19:05:19
URL: http://annicalundgren.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0