gå i ide kanske???

usch..idag e de en sån dag när man önskade att man inte behövde vakna..e arg o sur o tvär!!!
Näääävars..så farligt e de väl inte men inte 17 blir man glad av att vakna o de har kommit ytterligare flera cm. snö heler!! Idag e de den 1a februari o sååå mycke snö som vi har nu tror jag inte vi haft sen 18hundrakallt!!Nu får vi be till gudarna om att de tar slut..nu..genast..hellst igår!!
Jag e väl inte ensam om att tycka så kan jag tro o nån sa..de man inte kan påverka får man acceptera..hmmm...de e ju sant förståss..men snälla nån..ge mej isåfall styrka!!

Nog om detta.
Nu har jag precis tonat om mitt hår..i ilsket rött..haha..blev inte sååå farligt faktiskt men de känns lite fräschare ett tag iallafall.Var så grått i botten nu så...undrar just hur man skulle se ut om man lät bli att tona..huvva..de vill jag nog inte ens veta..hahaha..

I Lördags var vi till kolsvapuben igen..men denna gång var de knökfullt av folk.De var nämnligen ett rockabilly band som spelade o dom va sååå bra.Bara 3st. grabbar var de o dom var visst från Arboga.
Ägarna på puben blev nog förvånade själva att de var så fullt...tidigare har dom haft sisådär 4-6 st på fred-lördagkvällar.de lönar sej att satsa  o de sa jag åt dom oxå.så nu får vi hoppas på att de blir fler gånger.

Ha d gott alla..o ta de lugnt i trafiken!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0