summering

eller middag kanske de har hunnit blivit för somliga..haha..jooodå..jag har oxå haft lite att pyssla med redan faktiskt.Har målat möbler.fick ett hörnskåp genom grabben så nu står de schabby chicat här..blev så bra så.

igår var jag på min andra träff på psyk. fick lära mej hur man ska kunna slappna av på bästa sätt..får se om de ger nåt..måste ju naturligtvis gå många ggr. men även träna 2 ggr. om dan hemma.hur nu de ska kommas ihåg..hehe..får väl ställa in alarm på mobben då.
Sen rensade jag svamp i 3 timmar!!!Var ju o plockade trattisar (i regnet) i söndags o vi fick 5,5 kilo med oss hem!!!!Men inga vanliga gula förståss...som de skulle finnas såååå gott om..hah..de va ju de jag sa..jag hittar minsann aldrig några hur gott om dom de än finns.Trattisarna däremot finns de hur mycket som helst av..så ut i skogen med er gott folk..de e ju sååå gott..men dötrist o rensa!!
Nu e de iallafall gjort så nu har jag hela golvet fullt i tvättstugan av svamp som ligger på tork.Fick ett tips av solan att torka dom i ugnen istället..de går ju mycke fortare,o de ska jag fasiken göra..

vi har tagit ett krafttag i trädgården i helgen oxå..värst va vi har varit duktiga då!!??haha...klippt gräs,rensat o ansat bort från rabatter o klippt ner ena häcken så nu e den bara halvhög..nu ser ju folk in i trädgården men de gör inget för de växer nog ut till våren igen så..skönt var de iallafall att få de gjort.de blev 6 stora sopsäckar till tippen...jag äääälskar att kasta skit..undrar varför..de känns skönt på nåt vis..lättande på nåt sätt.;0)

Till helgen ska vi äntligen ha vårat släktkalas.ska verkligen bli kul!!hoppas så många som möjligt kommer nu oxå..lite snopet annars.vi räknar med bortemot 50 st.så snällal Simån o ni andra..kom o ha kul i gänget!!!


Kommentarer
Postat av: Simån

Jag jobbar ju tyvärr på lördag :/ Det är möjligt att jag kan börja lite senare, så vilken tid ska alla träffas?

2009-09-08 @ 14:41:44
URL: http://favorita.blogg.se/
Postat av: ewa

hej igen..vi ska träffas vid 14 tiden..synd om du inte kan men jättekul om du kan...kram

2009-09-09 @ 09:17:19
URL: http://palmoliw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0