suck


Nu e de stiljte härhemma..händer absolut ingenting..suck..sååå boring!!
Känner mej avslagen o halvdöd..ont i kroppen har jag oxå..usch o tvi va de e synd om mej!!!!
Mest beror de nog på att vi inte har råd att göra de vi skulle vilja..som att fixa till relaxrummet t.ex.
jag vet att de kommer att ta lååång tid för de e ju inte billigt precis.Önskar att vi kunde få massor av oväntade slantar nånstans ifrån..haha..då kunde vi anlita några som gjorde de åt oss o vips så var de klart!!(vaddå..??drömma kan man vä få))

sen väntar jag på att vovven som jag ska få ska komma o besöka mej snart..att hennes valpar ska klara sej utan henne några timmar..längtar så..om de går som de ska så kommer hon att flytta till oss i mitten av oktober.

Hur går de med vikten då??Jo tackar som frågar..har slagit mitt rekord med 2 hekto!!!76,2 visar numera vågen o de e ju positivt förståss..ska bara ta 1 eller 2 kilo till så e jag nöjd (tror jag) haha
allt sitter numera löst på kroppen..å då menar jag inte kläder utan skinn..hahaha..jag har både "änglavingar" o "volanger" fast vingarna hänger under överarmarna istället för på ryggen o volangerna e placerade rund midjan..o under hakan ska vi bara inte prata om..skakar jag på huvvet så slutar de nästan aldrig att gunga..hihi..
Jag vet inte vad som e att föredra..att va smal o ha rynkor eller att va mullig o fylla ut dom..va tycker ni????


Ha d bäst!!!!!

Kommentarer
Postat av: Annica Lundgren

Hahaha det där med att renovera håller jag med om man vill så mycket men vissa saker har man inte råd med. Vi har också ett tomt rum nere i källaren som skall bli relax rum med jacuzzi m.m. men det får vänta. Ingen är där nere och springer så det stör ingen att det ser ut så. bara attstänga dörren. Nu håller vi på med mittenvåningen. Ska tapetsera ett rum där ochlägga nytt klick golv. Det blir nog bra.

2009-09-17 @ 05:45:39
URL: http://pinkladyw595.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0