nu e de bestämt!!

De blir klippning idag.Äntligen!!Skulle egentligen redan i måndags men då blev de dans istället..igår var jag in till frissan men då hade hon inte tid så då beställde jag till idag kl. 16.00 så nu ska de bli av.Sååå skönt ska de bli.Ser rent av fördj-lig ut just nu.får ingen ordning alls.ska köpa toning idag oxå o fixa till helgen.tänk så grå man e annars..haha..börjar jag kanske rent av bli gammal??!!näää ..kan aldrig vara möjligt heller..jag som e still 25..haha..nåja..29 då  ;0))

Idag var vågen sååå snäll oxå så idag mår jag bara finfint!!75.8 sa den så nu ser jag äntligen femman där..då e de bara att köra en dag till..solen skiner o jag minskar i omfång..kan de bli bättre!!!???
Ska ut o hänga tvätt o kratta äpplen idag..snart e de slut på dom rackarna i träden..iallafall sommarsorten..vinteräpplena kommer lite senare men jag får väl se de som att jag iallafall får motion när jag krattar..hehe..e de nån som vill komma o plocka så e de fritt fram!!

Tjingeling!!              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0