money,money,money..

Fredag OCH lön..kan de bli bättre!!??Underbart säger jag.!!
Kanske ska locka ut älsklingen på stan..eller..haha..jo jag ska dit ändå men bara till apoteket o de e ju så lagom kul.måste hämta ut mer medecin innan den tar helt slut.Kanske,kanske vi kan ta en sväng in på kapp Ahl oxå..fast dom brukar inte ha så mycket för mej tycker jag.Föresten ska vi till V-ås på Söndag o gå på Ikea o då spar jag nog pengarna till dess istället.
Ikväll e de som vanligt bastu o mys som sej bör på en fredagkväll.

Imorrn däremot har vi tänk ut i svampskogen igen.De finns nog massor av svamp som e oplockad fortfarande skulle jag tro.vi tänkte stanna ute hela dan o mysa..ska ju bli underbart väder.Ska ta med fika o även grilla korv på nåt mysigt ställe..kanske fiska lite oxå..vi får se..En heldag ska de iallafall bli.

Nu ska  jag göra nåt som INTE e särskillt kul..nämnligen betala räkningar..suck..hoppas de blir nåt kvar av lönen iallafall..de e bäst att göra de mesamma så vet man sen vad man har kvar för att spendera..haha..

Ha en jätteskön dag alla..de ska jag ha!!



Kommentarer
Postat av: Annica Lundgren

Ja det där med pengar, är ett gissel. Jag har iallafall gjort nåt idag som jag har tänkt göra länge men idag small det. Jag har tagit itu med delar i mitt liv som har varit så slappt. Jag har anmält mig hos viktväktarna och sen årskort/autogiro månad hos Nautilus gym. Så nu skall jag få ordning på döfläsket och gå ner 13 kilo har försökt själv men det går inte jag måste få hjälp....var med för 5 år sedan och gick ner 20 kilo så jag vet att det funkar..känns så skönt när man bestämt sig..fredagsmys med bastu låter GRYMT härligt...basta för mig med....kram annica T mår bra nu de kommer till oss i södertälje till helgen skall bli kul alltid roligt när de kommer...

2009-09-26 @ 18:15:04
URL: http://pinkladyw595.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0