Klart!!!

Hallojjj alla glada som läser min blogg (inte för att jag tror att ni e sååå många..haha)
Fredag idag o de e sååå skönt.Har nu klarat av storstädningen..jippiee!!Känner mej så duktig så.
Massor av skit har hamnat i påsar för att slängas..gammalt porslin som står i skåpen till ingen nytta..vet inte varför man spar på sånt när man egentligen inte har plats för de.Nu åkte en del ner till loppis oxå för de var ju inget fel på sakerna egentligen.
Idag har jag tagit de sista i köket o skurat wc-n,,bara fönstren kvar där men de regnar ju så förbenat så de får jag ta när de slutat.
Nu kan jag sitta ner o njuta hela helgen..haha..bastu idag med älsklingen. lite gott att äta o ett par pilsner..de gör inte ont precis..haha...resen av helgen ska vi heller inte göra så mycket.tänkte ta en loppisrunda imorrn..letar nått nytt att ha vid sängen..sen kanske,om vädret tillåter,blir de en sväng i svampskogen oxå.får ta med matlåda så slipper vi tänka på maten.hoppas bara de finns nån svamp kvar åt oss..man hör ju om folk som nästan bott i skogen o de finns såååå mycke så..men inte 17 brukar vi hitta nåt för de..neejdå...håll tummarna för både väder o svamp!!!

Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0