igång

Nu e jag verkligen igång med höststädningen.ett rum om dan har de blivit o idag e de dax för vardagsrummet..har redan klarat av fönstren..hejja mej!!!de här rummet kommer nog att ta hela dan skulle jag tro för de går inte så fort o rummet e ju lite större o har liiite mer grejjer att damma av än dom andra..fast  sovrummet e nog de dammigaste..phuu..va med skit de samlas i vrårna..haha.nåväl..rent ska de bli även om de tar tid.Blev sååå nöjd med sovrummet..nu går de i gammelrosa,grått o vitt.ska måla sängstolparna i helgen vita oxå..sen blir de till att titta efter nya sängbord eller kanske bara nån hylla dit.sååå kul med nytt ju!!
imorrn e de  kökets tur..där e de skitigt ska jag säga..huvva..men nu ska de skina som solen..haha..hurra va jag e bra!! ;0)) ibland överraskar jag mej själv för städning e ibland de trökigaste jag vet. Men nu sen pojkarna har flyttat hemmifrån kan man ju inte skylla på dom heller så vi e väl ett par riktiga skitstövlar..jag o min man..hahah

Nu e rasten slut..åter till verkligheten!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0