Helg med släktträff...




så var helgen över även för denna gång.De går alldeles för fort juh!!!


Den här helgen har vi haft släktträff.de var trevligt men de blev dock lite avslaget emellanåt vilket var synd ..,men de e säkert så de blir..nu kom ju inte dom som man skulle viljat ha där..brorsans bägge döttrar te.x.  o några till som man inte träffar annars heller.Lite trist..
men som sagt, trevligt var de ändå.Hade lite 5-kamp där gubben o jag nästan kom sist..haha..sååå dåliga vi e!!Sen käkade vi o hade samkväm en stund.Några spelade kubb sen oxå men många gick in för regnet gjorde sej gällande.
Flera st. hade gitarrer med sej så de blev en del sång o så..o de gillar jag.Vi lovade att ses snart igen.

Idag har jag varit till psyk. igen för att lära mej mer avslappning.Denna gång i nedre halvan av kroppen..de var så skönt så jag nästan somnade..hihi..nu ska jag träna hela kroppen hemma i veckan.
Har fått huvudvärk några ggr. när jag övat men de trodde hon berodde på spänningar som släpper o de låter ju logiskt tycker jag.De blir väl bättre när jag fått kläm på de hela får jag hoppas.

Idag e de dans igen.Nu börjar kurserna för hösten.Har inte bestämt om jag ska gå någe mer..tror inte de,,men ska iallafall åka dit o titta o kanske vara "ängel" åt nybörjarna.de e ju så kul!!

nu ska jag gå o måla en hylla i sovrummet som ska bli vit..såklart!!Den var tidigare grå men jag tycker inte att den syns på väggen eftersom den oxå går i grått.sen ska vi bara ha nya sängbord så e de klart sen..nej föresten..nytt golv ska dit men de får vi ta när ekonomin tillåter.

Ha d gott o krama om varandra



bilder från släktträffen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0