Häääärliga måndag...

eller neeejj...de e inte härligt med måndagar!!
tyckte inte gubben heller imorse..helgen har gått alldeles för fort som vanligt.
Helgens höjdpunkt var kräftskivan..som var menat att bli lugn o fin..o de var den oxå..i början..haha..hade lyckats förträffligt med pajjerna..sååå gott..sen var de kräftor i massor..sååå goda..o sen blev de kex o ost...sååå gott!!!Jag var sååå nöjd.
Syrran var visserligen tvungen att gå tidigt för hon skulle jobba tidigt på söndagsmorronen stackaren.men brorsan o kompisarna stannade.De blev full fart om man säger så..himla kul!!
Igår var de ryggläge större delen av dan..ska inte dricka rödvin..huvudet vill inte det!!

Idag har jag varit o träffat min kontakt igen.går ganska bra men de e himla skakigt innan jag kommer iväg.de går väl över får jag hoppas bara jag blir varm i kläderna så.
nu sitter jag o bläddrar på internet bland webbutiker..o åhhh så mycke fint de finns.
Jag vill ha nya textilier till julen..dom har ju börjat komma redan..såå mycke fint att välja på så man blir alldeles snurrig juh..
inte för att jag direkt längtar till julen än..men de e kul att titta iallafall.
hösten visar sej ju just nu från sin bästa sida..sååå härligt väder.Ska gå ut i trädgården o sätta mej o läsa en stund tror jag..har klarat av alla "måsten" nu så..inte för att jag har så många men lite stök var de kvar efter lördagen.

funderar på att klippa mej idag oxå..får ingen ordning alls på rufset längre..de e alldeles för långt för att vara kort..haha..där fick jag till dej va..haha..
Har inte riktigt bestämt mej än..kanske går jag på dansen istället..vi får se hur de blir.
nu ska jag iallafall gå härifrån o ut i solen.

see yeeaahhh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0