GODIS!!!!!!

Ge mej godis!!!!!!Jag e så godissugen så jag tror jag döööör!!!!!
Så fort älsklingen kommer hem ska jag tjata till mej det..så e de bara..haha...
har gått här i 2dar nu o varit sååå sugen..vet inte varför men jag e väl inne i en sån period bara.E så trött på att hela tiden tänka på vikten o vågen..nu vill jag ta ett break från detta!!Har stått ganska still nu ett bra tag o då brukar jag få såna här sug.sega råttor..skummisar..lakrits..choklad..visst låter de som musik!!??hhaha..jag brukar unna mej en påse på fredagar faktiskt men nu blir de idag,torsdag istället..de kan väl inte göra nåt..vaaa!!!???

Annars händer inte så mycket här just nu..o de e ju skönt ibland de å..de e ju vackert o varmt ute så jag har suttit i trädgården o läst en del..måste ju passa på o njuta nu innan hösten sätter in på allvar.
Tänk att de e snart bara 3månader till jul!!!huvva säger jag va fort de går..tänk tillbaka 3 månader så har vi ju nästan midsommar..o de var ju igår...eller!!???

Ha d gott o kom ihåg...var rädda om varandra!!!!
Kramar om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0