funderingar..

Usch idag läste jag att uffe Larsson hastigt gått bort!!De var inge trevligt..han har samma årtal som mej o då får man sej ju en tankeställare om hur kort livet egentligen kan vara.de e nog tur att man inte kan se in i framtiden tror jag.Jag vill inte veta vad o när de ska hända.
Så får man ju inte tänka..nej,jag vet, men kan ändå inte låta bli.Livet e så kort o skört så man ska vårda sina nära o kära..tala om för dom vad dom betyder o tala om för dom att ni älskar dom..även i vardagen..utan anledning..en kram betyder så mycket.Jag vet av erfarenhet att jag själv e ganska dålig på det men jag försöker o jobbar på det.
min man o mina barn betyder så oerhört mycket för mej..vill alltid ha dom nära även om de så bara e per telefon så vet jag att dom mår bra o så...ÄLSKAR ER!!!!

Igår satt jag o rensade svamp i 3,5 timme!!!vi var ju ute i lördags o hade en hel dag i skogen o de resulterade i 30liter trattisar!!!nu var dom betydligt större o torrare än förra gången så de var lättare att rensa så de gick bra ändå.vi hade de så skönt i skogen..de var torrt o skönt att gå..på vägen hem hittade vi ett mysigt ställe vid hedströmmen där vi slog oss ner o grillade lite korv..solen sken som bara den o de var hur mysigt som helst.
Fler såna dagar tack!!

i söndags var vi till v-ås o handlade lite.Sonen var med o de vet vi ju vad de betyder..haha...lååååång tid tar det!!!
Han skulle köpa nya jeans..nya jobbarskor..ny lapptopp .osv...de tog några timmar.vi kostade på att käka på OBS för engångs skull oxå..skönt.Sen vart de 3årsfirande som avslut.Tords barnbarn Alva fyllde redan 3 år..så stor redan o ska bli storasyster i januari.

Idag e de fortfarande vackert väder men kallare..hösten e verkligen här nu..plockade in lite blommor igår o planterade lite nytt på trappen..blev så fint så..alla årstider har ju sin charm..så e de bara.

Ha d gott govänner!!
O kom ihåg..VAR RÄDDA OM VARANDRA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0