helg o kräftor

Så var de då äntligen Fredag igen med allt vad de innebär.Bastu såklart..ingen fredag annars..haha..men innan de så har jag städat därnere..satt in lite mysiga lampor o ljus o såå..hööög mysfaktor just nu..
Ska nog klippa gräset senare oxå..de växer ju som 17 fortfarande.tråkigt men nödvändigt.vi ska väl vara glada att de ännu e så vackert o så pass varmt som de är tycker jag.
Ska försöka hinna med att gratulera en svåger å..han fyllde i onsdags men då var han upptagen av hockey..Leksand spelade ju mot VIK o leksand vann..de var en bra present åt honom..haha..

I morrn har vi bjudit hem lite folk på paj o kräftor..mums..ska bli himla trevligt hoppas jag.
Sitta o snacka lite o käka gott de e avkopplande o skönt.Nu blir de ju mörkt på kvällarna o då blir de ju till att tända massor av ljus..en av fördelarna med hösten tycker jag.
Har hört talas om Tialinas goda västerbottenpaj o den ska jag försöka mej på.Men istället för att göra en stor så ska de bli massor av småpajjer..kan va lite kul tänkte jag.
Vi får hoppas att vi får plats bara...för jag har gjort mej av med nästan alla stolar nu..har ju inte plats för några extra tycker jag..så de blir att ta de som finns..annars får vi väl stå upp o käka..haha..nävars..så illa ska de nog inte bli.kul ska de bli iallafall.

Ha en skön helg..de ska jag ha              

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha pajen är omtyckt… och hoppas ni får en riktigt härlig och skön helg med goda vänners lag och med god mat! Själv försöker jag ta det lugnt vill ju bli frisk och orka till jobbet på måndag.. bara två veckor till vi reser till Djerba och firar 50:års kalas med svägerskan



;-))

Kram från Tiialina :-))

2009-09-18 @ 16:58:09
Postat av: Annica Lundgren

Kul med kräftor, vi åt hos Tiialina för några veckor sedan och fick denna underbara västerbottenpaj, den är oslagbar. Ren njutning att äta men man äter alldeles för mcyket...hhhahahaha

2009-09-19 @ 10:21:56
URL: http://pinkladyw595.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0