avklarat..


Jaha..så var första besöket avklarat med min nya terapeft på psyk. då..phuu..skönt.
har haft en bedrövlig natt o morron nu innan..visste ju inte vad hon skulle hitta på lixom..såg senarier framför mej där hon kastade upp mej på bussar o tåg..haha..ja..man vet ju aldrig.Nu var de inte så illa faktiskt.Jag ska få lära mej avslappning..proggressiv avslappning hette de visst..så nu ska jag dit en gång i veckan för det till att börja med o de skulle visst kunna ta sin lilla tid vad jag förstod.nu e de iallafall på G.

Idag ska jag göra de jag tänkte igår..storstäda sovrummet.de blev inget av de för mitt paket som jag skulle hämta med överkastet hade kommit på villovägar..suck..o de e ju sååå mycke trevligare när man får lägga dit lite nya textilier.nu får jag hämta de idag istället hoppas jag!!
Ser ut att bli fint väder nu oxå på em.de passar bra för fönstertvätt..haha..ska de städas så ska de.
Hade velat möblera om oxå men de går inte i vårat lilla kyffe till sovrum.Lite trist.
Man får göra de så gott de går med de man har.

Sen har jag krattat äpplen igen..suck..dom ramlar ner ruttna från träden o de e INTE kul!
ska plocka in några som ser fina ut o baka lite mer äppelkaka.alltid bra att ha i frysen ju.
Björnbären börjar oxå bli klara nu..plockade in en handfull förra dan..men dom e sura..huvva..men ska frysa in dom för att ha som dekoration på bakverk senare.

Nehejj...fönstertvätt varé ja..ha d gott!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0