yeesss!!!

Idag blev jag alldeles chokad när jag klev på vågen.Nästan all vätska som jag gått omkring o burit på var borta!!Hela 3kilo mindre än i måndags!!!Fatta hur himla skönt de kändes!!Nu känns de plötsligt mycke lättare att leva..haha..
Sista tiden har jag inte haft nån större lust att koncentrera mej på vikten..skiter i vilket..känns de som.Huvudsaken jag inte växer ur kläderna..men jag har iallafall inte frossat..gjort soppor till lunch o ätit mycke frukt.Soppor e ju egentligen väldigt gott..spenatsoppa med ägg..potatis o purjolöksoppa..inte så väldigt omständigt att fixa till heller juh..så idag ska de nog bli en repris tror jag.

Imorse när Star o jag gick ut för att kissa så hade hon som vanligt bråttom in..kallt juh!!!Men hon brukar tyvärr hoppa över kisseriet..haha..men idag så blev de hela 2 skvättar.De var skönt så vi inte behövde stanna ute så länge.Usch o fyyy så kallt o ruggigt de har blivit.Blåser som 17 o nu e alla löv nere från träden så de blir att kratta ihop allt till helgen.Hoppas de inte kommer snö bara..dom har ju varnat för de i dagarna.De vill jag verkligen inte ha.De e lagom till lucia tycker jag.Visst e de ljust o vackert med snö men inte för länge..över jul o nyår känns lagom.

Idag händer nog inte så mycket skulle jag tro.Kanske att jag får hem min nya mobil som jag beställde i lördags.De ska bli roligt.Inte för att jag jag bryr mej så mycket om hur dom funkar..bara dom duger att ringa med o kanske ta ett o annat kort..men jag e så trött på min design..nu blir de en rosa flipupp telefon.sååå söt så..haha  Gubben köpte en mer avanccerad sak med toutch o grejjer..de e inget för mej.

Nej nu ska jag gå o gosa lite med Star.
Ha d gott govänner o glöm inte att sätta ert bokmärke ibland..haha                                                                    

Kommentarer
Postat av: Annica Lundgren

Visst är det nice när våger visar minus, jag tycker det är kanon....skitsnygg telefon har tittat på den länge men jag har en bra såd et får vara....

2009-11-04 @ 17:49:21
URL: http://pinkladyw595.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0