längtar till advent

Jahaa..så har då halva veckan nästan passerat..skööönt..har varit såå trött o inte heller mått särskillt bra..kan inte riktigt peka på vad de är..vet inte själv egentligen.Allmänt låg bara.Svinsjukan blev de ingenting av tack o lov..
Lika grått o trist e de ute idag oxå..suck o stön va tråkigt.Nu längtar jag till Advent så att man får tända upp lite i mörkret.Har inhandlat ett par nya stjärnor i år istället för några stakar som har gjort sitt.
Nya rumsgardiner e oxå fixade plus några mysiga löpare.I år ska de gå i vitt-rött-natur o lite silver.
Tror de blir sååå fint.Ska faktiskt ha en äkta gran i år oxå..de var längesen.Den gamla konstgjorda får förpassas ner till tv-rummet i källaren.
Igår målade jag vitt i vitrinskåpet o satte dit några ledlampor.Blev mycket finare mesamma..haha..jag älskar ju vitt som ni kanske vet vid de här laget.Mannen e rädd för att de snart kommer att se ut som i kyrkan..men sååå farligt e de inte..jag bryter ju av med lite annat oxå.
matrumsbordet o bokhyllan e fortfarande i furu..de vill jag väldigt gärna göra nåt åt men de får jag inte..suck..så jag försöker liva upp de med snygga dukar o sen ska jag ha dynor till stolarna..nu till jul,röda, o sen beiga eller nåt sånt.

nu e de dax att börja dagen o få nåt nyttigt gjort.
Ha en fin dag o glöm inte att vara rädda om varandra!!
Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Annica Lundgren

Hej Ewa, du har verkligen vitt hemma men det är så snyggt...du bryter av snyggt....ser väldigt fräsht ut..vart hittade du bilden på dammtussarna...änglarna...

2009-11-11 @ 21:41:46
URL: http://pinkladyw595.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0