gråväder!!!

åhhhh detta eviga regnande!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Helgen har annars varit kanon!!var ju som sagt i Värmland hos goda vänner med goda vänner..o firade en 40åring.Hade huuur trevligt som helst.vi fick låna en husvagn som dom höll på att fixa till..o där sov vi så ostört o gott så.Lite skönt att kunna vara lite för sej själv på morronen o fixa till frukost innan man gick in till dom andra.Festen på Lördagen började vid 17 snåret o fortsatte fammåt kvällningen med countryband som var hur bra som helst.Ska nog tipsa ögir om dom tror jag..haha..mycke dansvänligt var de så de blev en hel del av den varan.Kul.kul!!
Vi var ganska trötta när vi kom hem.Sonen hade haft hand om Star o de hade gått jättebra..bara de att hon gläfste varje gång de gick nån i trappen..hehe..de e hon ju inte van vid här precis.

Idag e jag Trött ända in i märgen.Var på mötet i förmiddags som vanligt men de var knappt jag orkade.Detta eviga regnande..jag e såååå innerligt less på de.
Första advent har passerat o de e bara grått.grått,grått.Men november brukar ju vara så..jo de e sant..men man blir lika förvånad varje år ändå..konstigt.
Dom har nu lovat liiite kallare i mitten av veckan så vi får väl hoppas på det.
Längtar till 4de advent för efter de tar älsklingen jullov i flera veckor!!Åhhh så skönt de ska bli.
Vi ska inte göra nåt särskillt utan bara vara..ligga länge o mysa på morronen..de e livskvallite de!

Nu ska jag nog ta o gå o lägga mej o läsa en stund tror jag..får se hur länge de funkar innan jag somnar tillsammans med mina djur i sängen..haha..ha de gott alla som läser.


Lite bilder från Värmland

Kommentarer
Postat av: TT

Fler sånna kort på mig tack ;))) Fast man är ju lite grön i ansiktet...

2009-12-01 @ 04:36:29
URL: http://www.soderlundracing.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0