Grått!!!

Usch..i morse var de som att vakna i en grå säck!!!Grått ute o grått inombords.Ska de aldrig ta slut!!??
Jag e sååå trött förjämnan o vill mest bara gräva ner mej nånstans o inte kliva upp förren i april nångång..blääähhh!!!
En tröst e väl kanske att jag absolut inte e den enda så här års som vill det.Men detta tar snart musten ur mej helt.Vad ska man göra för att de ska kännas åtminstone liiite lättare att kliva ur sängen??
Vad har ni för knep??

Nu sitter jag här o ska snart iväg till mitt möte på psyk. som vanligt en måndag.(Förra måndagen orkade jag inte ens åka dit) Ska försöka ventilera mej lite där iallafall, få se om dom har nåt tips.

Sköt om er mina vänner...(om jag har några som läser förståss)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0