julstök

Godagens folks!!
Sitter o tar en paus i alla bestyr.Har julfixat sen igår..o e inte färdig på långa vägar men de går framåt iallafall..haha..igår såg de värre ut än innan jag började..trodde aldrig att de skulle bli nåt av de hela.Men nu börjar jag iallafall se ljuset i tunneln.
Måste vara klar idag för imorrn ska de städas i källaren o packas o donas..pust..de e mycke att tänka på nu.
Vi åker ju till Värmland i morrn!!Tjoohoo va roligt de ska bli!!
Tycker de var evigheter sen vi åkte iväg o gjorde nåt kul nu.De blir lixom en andningspaus i allt de gråa.

Minsann..tror jag inte att solen försöker göra sitt bästa att titta fram..de var ju inte helt fel!!
Ska försöka hinna med att gå ut med hunden då..haha..de e inte lätt att komma ihåg de mitt i allt..stackars liten. Hon har varit hängig i ett par dar nu igen..ville inte äta o.s.v. men nu ser hon ut att må bättre.tur de eftersom vi ska lämna bort henne över helgen.De e inte sååå roligt att åka iväg o veta att hon inte e ok. Hon e väldigt känslig i magen har jag märkt. de e lätt att hon slickar i sej nåt på promenaderna o då blir hon genast risig.Trist e de.

Ikväll jobbar gubben över en stund så jag har lite mer tid på mej att styra upp..sen ska de handlas o så till helgen o sen ska vi oxå hinna med att besöka bror så att han kan ladda ner lite bra musik åt mej att ha i bilen.Vet inte hur vi ska hinna men de löser sej nog.
ska kanske även försöka mej på att göra en krans å ta med ner till Värmland.Den jag gjorde åt mej själv blev väl sådär..lite tunn kanske men jag hade inte så bra understomme.Men den duger åt mej..hänger på dörren nu. 

Nej nu e de slut på fikarasten..haha..åter till verkligheten.
Imorrn hinner jag nog inte med att sitta här så jag säger Trevlig helg på er!!
Ha d gott o ta vara på varandra!! här får ni lite ögongodis till jul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0