ny vecka..


Gomiddag mina vänner!
Nu har jag varit o övat mej på att slappna av igen,,känns väl så där..nu ska jag öva mej på att slappna av i vardagen..alltså när jag  typ diskar-dammsuger-skriver o sitter här förståss  ;=))
känns lite larvigt nästan men de kanske hjälper så småningom..när jag blivit lite mer varm i kläderna.
Nu på eftermiddan ska jag iväg igen..till tandläkaren!!Huvva säger jag..de e inge roligt alls..känner på mej att dom hittar massor.Eftersom jag äter medicinen så blir jag lätt torr i munnen o då blir de små små fräthål på tänderna o de e inge bra alls.Dyrt blir de oxå..bara denna undersökningen går på 660 spänn!!E de klolkt de!!??De borde vara så att de kostar som att gå till en vanlig läkare..för tänderna tillhör ju oxå kroppen..eller??De e ju inte så konstigt att mycke folk väljer bort tandis bara för att de e så dyrt.Så ska de inte behöva vara tycker jag.Men de e mycket som e konstigt här i världen..så e de ju.
Nåväl..jag får hoppas på de bästa iallafall..o ni kan väl hålla en o annan tumme för mej va..haha..

I helgen som var så var de halloweenparty i kolsva o de var jäkligt kul.Mia hade satt igång stora eldningstunnan o de brann som bara den utanför huset.Väldigt mysigt o stämningsfullt.
Sen bar de av ner till puben men där var de inge vidare tyckte jag.Hade nog varit bättre att stanna kvar hos Mia istället.
Nu ska de dröja länge till nästa gång de festas!!Nån öl till bastun kanske de blir men inget mer.
De e inte värt att ligga däckad nästan hela dan efter o då har man ändå inte haft så värst roligt kvällen före.De blir bara jobbigt o jag e inte ikapp med psyket förren på tisdagen.Nej nu får de bli skärpning.!!

Denna veckan har vi inget speciellt inbokat vilket e ganska skönt.Nu har vi köpt både klinkers o kakel till den blivande nya duschrummet nere i källaren så de e bara att sätta igång med det.Kanske e de klart till våren när nya skattepengar kommer o då blir de en jacussi..åhhh va skönt de ska bli!!
jag längtar verkligen!!Men de e låååångt dit o mycke jobb..suck..

over and out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0