de ljusnar..

Gomiddag igen..Lika grått idag men inombords e de något bättre som tur e..
Besöket hos psyk. hjälpte till en viss del men mest tror jag de var att syrran kom o hälsade på.Trodde nästan att hon slutat komma p.g.a. vovven för jag vet att hon inte tycker om varken katter eller hundar + att hennes gubbe e väldigt allergisk..men hon hade bara haft häcken full som hon sa.hon har lite för många måsten på sin agenda tycker jag men hon e hon o hon funkar så.nu mådde inte heller hon så bra så vi hade en givande pratstund då vi ventilerade våra "åkommor"..nästan som "vem mår mest dåligt" haha..nejvars..men de var riktigt trevligt o givande.
vi brukar ju alltid fira julen hos henne o familjen men i år så ska vi inte de..dels för vovvens skull men oxå för att många av dom som oxå brukar vara med inte kommer..lite synd tycker jag för de brukar vara väldans mysigt men nu får vi "roa" oss bäst vi kan ändå.
Lördagen före jul så ska vi iallafall dit o ha våran sedvanliga Glöggafton.då träffas vi, alla syskon, o provsmakar alla olika sorters glögg med lite lätt tilltugg till..de har blivit en tradition sen några år o den ser vi alltid fram emot.

Idag har jag haft den stora äran att tvätta sonens stora ryamatta.han misstänkte att nån av hans kissar varit framme o skvättit lite på den för den luktade så..nu har vi en dammsugare med just tvättmöjlighet på så då åkte den fram..o just nu luktar den fräscht igen..men vi får väl se imorrn när den torkat ordentligt hur de är.hoppas de blev bra iallafall.
Apropå dammsugning så läste jag en artikel igår om att män ska inte dammsuga för då får deras spermier sämre kvallite..hmmm...nu fick ju verkligen karlarna nåt att skylla på för att slippa!!!Som tur e är min gubbe både kastrerad o alldeles för gammal för att avla barn så han hade inget för de..haha

Nu e de dax för en promenad med lilla vovven.
Ha de gott i ruskvädret.


Kommentarer
Postat av: Martina

Kan man tvätta bilsäten med den dammsugaren? =)

2009-11-20 @ 20:05:04
Postat av: moster

ja de går nog bra skulle jag tro

2009-11-23 @ 13:12:17
Postat av: Martina

Okej va bra. Då kanske vi kan låna den nångång? Vi är på jakt efter en sån nämligen.

2009-11-24 @ 09:37:23
URL: http://martinawesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0