besök hos doktorn


Gomidda på er härute.
Idag har jag varit o gjort ett snabbesök hos farbror doktorn.Hade så ont i kisseriet i går o väntade mej en urinvägsinfektion..pennecelin trodde jag, men nej,de var inte det.dom skulle skicka en odling för att se för nåt skit var de sa dom.nåt som visade +2..vet inte vad.så nu får jag vänta till nästa vecka för svar.Inge kul alls när kroppen inte vill som jag vill.Trodde nog inte att jag skulle våga bada bastu ikväll heller men de sa han inget om så..haha..visserligen frågade jag inte heller men..nu blir de iallafall bastu som vanligt.Vi tänkte till o med värma lite glögg ikväll.Vi har ett par flaskor från förra året så nu blir de premiär för det.Gillar inte glögg så värst mycket men ett glas eller två kan man ju stå ut med..hehe..

sen ha r jag varit ner på "unga liv"s loppis här rakt över gatan.Där hittade jag så söta julgardiner för 40kr.Vitt tyg med röda små hjärtan på.Dom tänkte jag omvandla till köksgardiner typ hissgardiner..o sen ska jag oxå försöka mej på några "ljuspåsar" som jag sett e väldans populära nu..ser enkla ut att fixa själv så de borde jag klara av tycker jag.
De kommer att bli jättefint till köket..hoppas jag!!

Lite senare i em. ska vi åka till Färna Herrgård på årets första julmarknad.de brukar vara jättemysigt där.Många fina utställare av hög kvalite..inget tjafs där inte..Massor av folk brukar de oxå vara så de blir väldans varmt därinne.de börjar bli tradition att åka dit både för oss o många andra.Gubben tycker bäst om ostarna..de e ju provsmakning minsann..haha..själv ska jag kika efter havtornshonungen som jag köpt där förr o som nu har tagit slut alldeles lagom härhemma.Jag brukar ha den till att söta åkerfräken teét med..en bra kombo tycker jag.den e ganska dyr tyvärr men de får jag väl ta.

Annars händer nog inte så mycket denna helg heller.vi ska bara ta de lugnt o softa.Vi väntar in första adventhelgen då vi ska till Värmland på 40års kalas o countryfest.De ska bli sååå himla kul!!

Vad ska ni göra i helgen??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0