både possitivt o negativt!!

Gomiddag alla glada!!Idag känns de som om humöret har vänt..äntligen!!Vaknade visserligen lite trött i morse men sen har humöret varit på topp.
Har varit på mitt sedvanliga Måndags möte på psyk. o idag fick jag framkalla lite av dom symptomen jag får när jag får mina panikattacker..de gick väl sådär kan jag säga.De e så svårt att förklara dom o sen e de ju inte samma sak när jag inte e ångestfylld o har panik heller..men de e symptomen dom vill åt så att jag kan lära mej att känna igen dom redan innan dom kommer..mota olle i grind liksom...nåväl..de blir nog bra med tiden.Bara att öva på..

Helgen har varit väldigt lugn o skön.Vädret var ju kanon i Lördags så då passade jag på att åka till skogen o samla in lite material till kransar.Jag har aldrig gjort nån själv förut men de kan väl inte va sååå svårt..har inte börjat än men de blir nog nu under eftermiddan skulle jag tro.Ska visa upp resultaten här sen ..om de blir nåt att visa villsäga..haha.

Den här veckan har jag annars tänkt att adventsstäda o plocka fram lite jul..egentligen e de liiite tidigt med det men jag e så himla sugen på att se hur de blir med dom nya sakerna som jag köpt.sydde föresten ett par ljuspåsar igår som blev ganska bra.Blir nog några till..dom ger så fint sken tycker jag.
Sonen plockade fram sitt redan förra veckan o nu har dom fått reda på att dom fått en ny lägenhet o ska få flytta in redan till helgen..så nu e de ju bara till att plocka ner allt igen..hehe..inte så kul kanske.
Ser på en del bloggar att dom redan tagit in granen!!!Där går väl gränsen tycker jag..ingen gran före 4 advent!!Njeae..kanske 3dje då om dom ligger nära jul..

Fick ett tråkigt mail idag föresten.En gammal kompis till mej som numera bor i stockholm har opererats för bröstcancer för andra gången.Nu har hon en tuff tid framöver med cellgifter o allt vad de innebär.Hon har en liten tös på 10 år som hon e ensam om o ingen släkt i närheten.Jag kan bara tänka hur jobbigt hon har de just nu..inför jul o allt.
Så att vi gnäller om småsaker e ju egentligen inte klokt..men de e väl så att ibland fattar man inte hur bra man har det förren de dyker upp nåt som påminner en om det.
Håller tummarna för att allt går bra för henne!!!

De vart ett tråkigt slut på min annars positiva dag här på bloggen..men ibland måste man ju tänka till oxå.
Ha d så jättegott alla nära o kära!!!
Love you all!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0