äntligen!!

Idag e de påfyllning i kassan!!De var då verkligen på tiden.Vet inte vart alla våra slantar tar vägen, men borta e dom iallafall o de e vääääldans skönt när de kommer nya.Så nu blir de till att storhandla när gubben kommer hem.Sköööönt!!Jag försöker ju äta nyttigt som ni kanske vet o de e sååå svårt när de inte finns nåt sånt hemma.käkade faktiskt en påse godis igår..fyyy mej!!
Idag ska jag oxå inhandla en sprayfärg i silver o sprutmåla lite ramar o en lampfot som just nu e bajsbrun..hehe..kommer att bli så bra..ramarna ska jag sen sätta upp som en familjevägg i v-rummet så slipper dom sitta utspridda överallt.Mycke bättre tycker jag.

Mattan som jag tvättade igår luktar fortfarande kiss..kanske de inte går att få ur sånt..synd isåfall för mattan e så gott som ny o var inte precis billig heller..jag ska prova en gång till o blir de inte bra då så får väl sonen ta ställning om han vill kosta på kem eller nåt.

Just nu sitter jag med en god kopp te o bara slöar.Vet inte riktigt vad jag ska ta mej för idag.
Vädret pendlar mellan regn o liiite sol vilket e längesen.Dom har lovat sol till lördan iallafall så de får vi se fram emot.Sitter nog här en stund till o bläddrar bland inredningsbloggarna o njuter.

Vad ska ni hitta på idag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0