äntligen fredag!!

Folks!!!!Nu e jag verkligen uppe med tuppen..haha..
Jag ska städa idag.Måste verkligen ta mej i kragen nu.Har vart så slarvig senaste tiden.Dammning o allt ska de bli.Ska skina som solen när jag e klar..haha..
Vädret e fortfarande ruskigt så de är ju mysigt att sitta inne med massor av tända ljus o då e de ju inte heller fel om de e rent o luktar gott oxå.
Mina djur o jag har legat o myst en lång stund i sängen nu..de e såå gosigt att få ha dom nära på mornarna tycker jag.Dom blir mer o mer tjenis med varann nu även om dom ryker ihop ibland fortfarande.De e mest kissen som vill leka o de vill inte Star..hon e ju en hel del äldre så de kan man ju förstå.

Imorron ska vi på 6års kalas till v-ås. De e Tords äldsta barnbarn Lucas som redan blir så stor.de ska bli roligt för vi träffas alldeles för sällan nu.Lucas mamma jobbar som taxichaffis o jobbar väldigt mycket så hon e ju nästan aldrig hemma.Lite synd för oss men bra för henne..som ensamstående så har man de inte för fett precis.
Annars blir de vääääldigt lugnt i helgen.Vi ska mest mysa o må gott.De e ju inte helt fel de heller.
Kanske börjar mannen på relaxrummet i källaren..hoppas..vi måste bara ta reda på vilka regler som gäller där.Alla firmor ute på nätet säger att man inte ska fuktisolera där nere där de är betonggolv för de måste kunna andas..men försäkringen säger annat..lite kluven blir man ju då.Nu har vi sån tur att våra grannar har egen firma med just spa o sånt så dom borde ju veta.de e mycket man måste veta innan man sätter igång.

Nej gott folk..nu e de städningen som väntar.Måste sätta full fart om jag ska vara klar när Älsklingen kommer hem.
Ha en jätteskön helg i mörkret o kom ihåg..ta hand om varandra!!!
Kramelikram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0