yeeesss!!!!

Sitter här o bara gottar mej.vågen visade 76.9 i morse!!!Gissa om jag blev lycklig!!!neråt igen..- 5 hekto. De e första gången på mååånga år som jag såg den vikten.Såååå skönt!!Jag träffade en igår som sa att"du blir bara smalare o smalare" men de e ju sånt man säger..tog inte riktigt åt mej men de kanske jag ska göra nu då..haha..kul !!!

Igår var vi o grattade stora sonen som fyller 33 på söndag. Han åker till sin svärfar idag i småland o blir borta en vecka eller två nu.Tänk att jag har så stora barn.De e ju inte klokt.Jag känner mej ju själv som 33 ibland..hehe..men bara ibland. Jag hade gjort en midsommartårta med mycke jordgubbar på o jag tog faktiskt två bitar själv oxå..sååå gott juh. Sen var vi på dansen oxå.de var skojj..dansade en del men mycke e glömt känner jag.ska nog gå om tvåan i höst kanske.de skulle nog inte skada.

 Idag blir de nog inte så mycke gjort..lite tvätt att ta reda på sen de vanliga plocket men annars ska jag nog läsa en del.fick låna några nya böcker ur en serie av syrran o dom har jag väntat på.En norsk författare typ sandemo. Den e såååå bra.
Var o träffade en ny doktor igår oxå föresten.Varför e alla läkare på psyk. klädda som bohemer???Jag bara undrar.Fick iallafall en ny medecin som heter artrax o som egentligen e för allergi men som lugnar hela systemet så den ska vara bra vid ångest o oro oxå.Vi får se om den gör nån nytta.Hennes teori var att jag nog egentligen gillade att bli omhändertagen o att min man gillade att ha mej under kontroll..haha..vad vet jag..kanske ligger nåt i det.

Imorrn e de ju iallafall midsommarafton o den ska gå av stapeln hos Mia tillsammans med en del goda vänner.Ska bli skojj även om vädret inte lovar de bästa.Kanske vi kan leka lite charader inomhus o ha lite frågesport o sånt..nåt måste man ju hitta på iallafall.Nåväl..vi får göra de bästa av de hela så blir de nog bra tror jag.

 Ha nu en riktigt glad o trevlig midsommar!!!!!
Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0