Tisdag

Ok..nu e de alltså dax för mej oxå att fixa blogg..de e ju populärt nu har jag sett...jag e nybörjare på detta så ni får ha överseende med detta..haha..

Idag e de alltså Tisdag o jag e såååå trött.vaknade vid 8 först o ringde som vanligt mannen på jobbet för att önska en bra dag..sen "råkade" jag somna om o slog inte upp mina blå förren vid 10.45!!!Skärpning om jag får be!!!
Ösregn ute..kan de bli bättre!!??JOOO...Fast ska erkänna..vi blev lite bortskämda i helgen med ett underbart väder ju!!!
Lite regn behövs för trädgården oxå så...
Helgen som varit blev kanon!!Yra i stan fullt av folk på G.
Fredagen var lugn med trädgårdspyssel.jag .klippte gräsmattan o gubben häcken så nu e de såååå fint en stund så..
Sen tog vi en öl i skuggan o frammåt kvällningen knallade vi upp på stan för att kolla in lite.Träffade gamla bekanta som vi inte sett på en herrans massa år så de var skoj.Satt sen mest i en park o bara njöt o gick hem tidigt.
På lördagen var de mer ös..Linedanceklubben hade "stånd" på stan o vi var i full gång med dans.jag dansade mellan 12 o 16 o de kändes i rtggen ska jag säga..huvva!!!men skojjj va de.Synd bara att de var så få som anslöt för de var verkligen uppskattat av publiken som tjoade o klappade händerna.
Efter de gick vi hem o käkade gott o tog ett par underbart goda glassdrinkar i trädgården o bara njööööt.
Vid 9 travade vi iväg upp på stan..hade ett par öl i väskan..o besökte bishop arms,där vi träffade en massa trevligt folk..bl.a. ett par från Värmland som hastigt o lustigt bestämt sej för att ta mc-n hit för att roa sej..skiiitkul!!!
Gick hem när dom stängde o kvällen hade verkligen varit trevlig.
Solade så gott som hela söndagen o fick en del färg.Poolen var tyvärr inte så uppvärmd än så de gick att bada men de fick gå ändå.
Måndagen var lat..låg mest o lapade sol..måste ju ta tillvara på när den bjuds ju..o de var ju tur de för idag öser ju som sagt regnet ner så nu e de slutsolat för en stund..ganska skönt oxå faktiskt.
Idag e de en "vanlig" tråkig dag som nu redan har hunnit blivit eftermiddag..så fort tiden går fast man inte gör nåt vettigt!!!haha
Återkommer när de sker nåt nytt...over and out.

Kommentarer
Postat av: Martina

Skönt att några ställde upp för Crazy Feets iallafall :D

2009-06-02 @ 13:43:14
URL: http://martinawesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0