sooo boooring!!!

Vädret e sååå trist så jag kan spy!!!Vad  fan ska man göra en sån här dag??Jag bara undrar??!!
Har plockat o möblat om i datarummet men vet inte om de blir så bra som jag tänkt..sen kan jag ju inte koppla ihop datan heller o måste vänta på att gubben ska fixa  upp hyllan på väggen...suck..jag som vill att de ska vara klart nu!!

Nåt kul hände iallafall igårkväll..pengarna som vi väntat på kom in på kontot så nu har vi äntligen gjort oss skuldfria.Tack Robin för lånet..du e guld värd ska du veta.!!Nu kan vi se frammåt igen o slipper svälta över midsommar..haha

fick oxå besked om att kläderna e på G..så kul att ha nytt till helgen.Vi ska till v-ås då så kanske att vi kan unna oss nåt skojjj oxå..synd bara att Robin inte kunde följa med..han ska visst ha fotbollsturnering med jobbet hela dan..jag som tänkte att vi skulle köpa tapet o färg till hans nya lägenhet..men vi ska iallafall tigga åt oss middag hos Eivor o Leif så jag slipper tänka på det..skönt.Vad vi ska ha med oss o käka hos Jonte på kvällen e inte bestämt men de blir nog bra de  med..nåt grillat tror jag iallafall . 

En liten bild på jackan jag beställt...tycker den e sååå tuff!!!
 

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag kommer inte kunna komma till Jonte :( Jag ska jobba nu.. Om jag inte hinner dit en sväng men det är tveksamt..

2009-06-10 @ 16:57:52
URL: http://martinawesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0