nytt datarum

idag ska jag äntligen få lite förnyelse i data rummet!!!vi ska åka iväg med de gamla databordet o tv-bänken till Arboga.
Ska upp en skiva mellan garderoberna sen som ska funka som bord.Sen ska jag flytta om lite i övrigt oxå..ska bli sååå fint..tror jag..hehe..Jag e sååå trött på de gamla som tar sån plats.

Annars längtar jag mest till helgen nu.ska på fest hos Jonte o Cissi då o hoppas de blir skitkul.De brukar vara de men nu har ju inte vädergudarna lovat nåt vidare till dess så de återstår väl att se om de blir vinterjacka eller inte..haha..synd isåfall för dom har en stoooor o härlig pool juh!!Sen får man träffa en massa kuligt folk oxå o de e ju alltid trevligt.
Väntar på lite nya kläder till dess oxå..hoppas bara att dom hinner komma,o att dom sen passar förståss.

igår rensade jag lite i rabatterna.De var välbehövligt verkligen.Satte ut lite småplantor oxå så får vi se vad som blir av dom.
Nu vill jag ha sommar..de e ju redan midsommar om en dryg vecka juh!!Såååå himla trist med detta väder!!
Mycke kan man ju påverka men inte det..de e väl bara att bryta ihop o komma igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0