ny vecka..

o inge särskillt väntar.de lunkar på i stilla mak som vanligt.
tog en promenad igår upp till stora sonen som nu blivit köpingsbo igen.Dom har kommit iordning skapligt tycker jag.Lånade några filmer av honom som jag kan kolla på om vädret blir för eländigt.tittar annars inte sååå ofta på film.

Var som vanligt trött imorse men inte som förra veckan iallafall.hoppas de börjar lätta nu.Väntar ju pengar i veckan å då blir ju allt lite roligare..planerar att köpa ett större tält så vi kan campa lite i sommar.. om vädret tillåter vill säga.De vi köpte förra året fick man ju cellskräck i!!!

Planerar att åka till Svanskog i år igen.Himla roligt där förra sommaren..fast de regnade som tusingen.Svante har bokat att få åka med oss o en kompis till henne o då blir ju kostnade för bilen inte så farligt heller.Sen ska vi nog följa med bror o syster till Ransäter oxå senare i augusti.Där har jag inte varit förut så de ska bli skoj.Annars blir de väl till att vara hemma största tiden av sommaren.ska måla altanen e de tänkt o lite annat smått o gott.

Nu ska jag gå ut o plantera ner skotten som kommit upp av fröna som jag sådde tidigare.Ska verkligen bli spännande o se om de blir nåt av dom..vill ju ha lite blomster till midsommar hellst men de blir de nog inte eftersom jag var sent ute.Nåväl..de som kommer de kommer.
Ha en skön dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0