ny cykel!!!

Äntligen en ny cykel!!!Har letat med ljus o lykta efter en ny o idag hittade jag en !!!
Ett år gammal bara med ett nypris på 4400 o nu för 500..e inte de ett fynd så säg!!??
Ska hämta  den på stan i eftermiddag.Ska bli sååå skönt.Min gamla skrutt var inte mycke att reparera så den ska mia få ta till reservdelscykel.

Nu e man nyduschad o fräsch som en nyponros..hehe..känner sej iallafall så en liiiten stund.vädret kan ju ta kål på den bästa.

Igår när mannen skulle koppla ihop datorn igen så gick inte det..den var helt svart.Kanske fick den sej en smäll vid isärplockningen vad vet jag.Annars e de väl moderkortet som gett upp..suck..
Som tur e har vi ju laptoppen oxå så..vi kopplade den till skärmen (tord tog hem en plattskärm från jobbet) så de funkar ju skapligt iallafall..egentligen vill jag inte ha den stora för den tar sån plats men tord tycker den e bättre att spela på så....

idag blir de nog ryggläge större del av dan med en bok eller tidning..skulle ju klippa gräs men de går ju inte nu.
Hoppas på lite torka till helgen iallafall.
Ha d gott go´vänner!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej nu har jag dig med i min blogg, tänka att man börjar med sånt här också på gamladar... :-) alltid roligt att lära sig något nytt eller hur??

2009-06-14 @ 21:16:03
Postat av: Tuija

Hej nu har jag dig med i min blogg, tänka att man börjar med sånt här också på gamladar... :-) alltid roligt att lära sig något nytt eller hur?? Kram tuija

2009-06-14 @ 21:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0