Inge vidare idag heller..

Lika trött idag oxå..suck..ont i huvvet har jag med..kanske de tristess eller bara vanligt jäkla gnäll..vad vet jag..kommer tid kommer nog råd. Allt blir bättre vad de lider.Vaknade iallafall något tidigare idag bara för att upptäcka att internet låg nere..jahaaa..inte ens de roliga får man ha..inga nyheter..inget pryltorg..jag som så intensivt letar cykel just nu!!!Måste bara ha en då min gamla håller på att rasa ihop fullständigt.Har satt ut en annons om att jag vill köpa en nu oxå men ingen ringer.Måste väl för 17 finnas nån därute som har en står o skräpar..så mycke gamla cyklar de står o dräller överallt...;0)

Gjort ett lite avbrott för att dricka min lunch..naturdiet..åhhh så mumsigt..flin..vill man vara fin får man lida pin heter de ju som bekant o de e vad jag har gjort nu ett bra tag..har minskat 10kilo sen i februari nu så jag ska bara ta några kilo till innan jag e nöjd.e man som jag,gammal,så kan man ju inte se ut som en skrika heller..några kilo för mycket e bra att ha vid eventuella sjukdomar o elände..så e de bara.Men jag äter mat oxå..på kvällen käkar mannen o jag riktig mat.Ikväll ska de bli fiskgryta med fänkål o morötter samt potatis..de ska bli  gott!!                                                                                                                                                                                                              
                                                                 Ha de så gott!!!!
  

Kommentarer
Postat av: Tuija

Hej ja det sant det du skriver, har också tagit av mig 10 kg sen januari.. måste oxå vara lite försiktig fick problem men magen min!!

2009-06-14 @ 20:57:43
URL: http://tiialina.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Hej ja det sant det du skriver, har också tagit av mig 10 kg sen januari.. måste oxå vara lite försiktig fick problem men magen min!!

2009-06-14 @ 20:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0