Fortfarande sommar!!!

Såååå skönt!!!!!Hela veckan har ju varit underbar så de blir inte mycke skrivande här inte..kan ju inte sitta inne när vädret e som de är...vill ju inte gå in på kvällarna ens.
De har blivit mycke solande o en del badande  nu..poolen mäter 22-23grader så de svalkar skönt.
Har sett mycket av stora sonen i helgen..vilket ju e kul..dom har varit här o grillat o badat o haft de allmänt skönt.Mannen har börjat med målningen av altanen så den e nog så gott som klar till  nästa helg får vi hoppas.Igår var även bror min o hans flamma här o grillade o badade.Sååå trevligt är det!!
Lilla sonen har nu fått nycklarna till sin nya egna lägenhet.han e sååå stolt så.Har hållit på hela helgen med att riva tapeter o målat..sååå duktig som tar tag i de på egen hand tycker jag..särskillt som han kan få hjälp av en utbildad målare..men han vill själv så långt de e möjligt.Han e ivrig på att få flytta in o vill vara klar till sin semester så han kan ta de lugnt då.

Idag ska jag röjja här efter gårdagskvällens grillande..diskmaskinen vägrar att fungera den rackaren...suck..nåväl..jag får väl ta de i etapper..sen ska jag bara sitta i skuggan o läsa tror jag...solen får vara i dag..kroppen måste ju få vila sej från den ibland oxå..haha
sen ska jag träffa min psykterapheft o ta en cykeltur med henne på em.de var ett tag sen.

nu ska jag ner i duschen o svalka mej...ha de gott govänner!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0