Blåser bort..

gör jag nog om jag går ut idag...usch va trist detta är!!!Hoppas verkligen att de lugnar ner sej till imorrn för då ska nämnligen gubben ut o flyga luftballong!!!Kan väl inte tro att de blir av om de e sånt här väder då..o de vore skittråkigt tycker jag..
Börjar bli trött på detta varmt o kallt väder..kan de inte bli sommar snart!!

Idag e de som vanligt inte planerat nåt.Ska väl ta en röjning i köket o så men annars lunkar de på.
syrran var här o hälsade på ett par timmar igår em. de är alltid trevligt.snackar lite skit om ditten o datten..vi ska börja planera för en familjeträff i augusti..de ska bli jättekul.Tänkte hyra en gård o samlas för lite tävlingar o så.Denna gång ska även syskonbarn o deras familjer vara inbjudna..annars brukar de bara vara vi syskon..vi e ju en del så de tar lite plats..hehe..de e så sällan vi träffas så vi känner ju knappt en del av släkten.Längtar redan!!

nehej..nu e de dax o krypa in i duschen o göra sej "vacker"...skulle hellst krypa in i bastun känns de som...brrrr..kallt juh..
Ha d gott govänner.

Kommentarer
Postat av: Martina

Ska bli kul i höst tycker jag! Ser redan fram emot det :) 22 augusti va?

2009-06-04 @ 14:44:00
URL: http://martinawesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0