svanskog

Ojjj...nu var de ett tag sen jag skrev här..men e de semester så  e de!!!
Var i Svanskog i helgen som var o lekte cowboys o indianer..haha..de var trevligt men blött!!!Ojjj va de regnade.fredagen gick väl an men Lördagen!!!Jag säger bara det....regnade nästan bort.De var tur vi hade bokat plats inne hos kompisarna istället för att bo i tält.Var inte på nåt direkt festhumör så de gick lugnt tillväga.

Igår var vi med några kompisar från Kolbäck på loppisrunda.Vi brukar göra de en gång varje sommar.jättekul e de.Stannar till vid varje skylt vi ser efter vägen.Tidigare har vi styrt kosan mot dalarna o där finns de gott om loppisskyltar..men denna gång åkte vi ner i sörmland o där var de inte lika tätt...inte många alls faktiskt.Lite trist men lite skit hittar man alltid..

Imorrn ska vi till Långtjärn o campa igen...hoppas vädret e någorlunda.ska vara borta till söndag tror jag så vi har laddat upp med mat o ett litet campingkök har vi oxå kostat på oss...gubben överlever ju inte utan kaffe o de e enklare att koka på ett sånt än över öppen eld. ska bli jättemysigt.Denna gång ska vi kosta på oss ett fiskekort oxå...kanske vi får en liten öring eller nåt...mums!!

Nu ska jag bada bastu o ta en pilsner..ska bli såååå skönt!!!!

Ha d så gott o kom gärna o hälsa på vid sjön vettja!!!!                                             bilder från svanskog         
b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0