Sommar????!!!

o så var de regn IGEN!!! fy för sören va jag hatar det!!!! Jag vill ha sol o värme när de e sommar!!! Trädgården ser numera för gräslig ut..vissna o ruttna blommor överallt!!!E de inte för varmt så e de för mycke regn...jag blir så trött!!!! Var iallafall o campade en natt i långtjärn utanför Malingsbo...vilket var jättemysigt.Badade i sjön o grillade o drack en del öl.dit ska vi absolut åka igen när de blir väder.Mycke knott var de förvisso men de får man väl överleva med. Nu har gubben börjat sin semester oxå så de blir lite pyssel härhemma.Listerna har nu kommit upp i köket o altanen målas de lite på mellan skurarna..haha. annars e de mest sonen som vill ha lite hjälp fortfarande o de kan man ju förstå. Själv hoppas jag på uppehåll i morrn så jag kan rensa lite bland rabatterna..   Bild från Långtjärn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0