semester????!!!

ja de har vi ju just inte då..haha..har hela förra o nästan hela denna veckan hjälpt sonen att bli klar med lägenheten...pust..de har tagit sin tid ska jag säga..men igår blev flytten äntligen klar så nu e han installerad på nya stället.Blev riktigt bra.Han skulle promt ha lamellgardiner i vardagsrummet..o dom fick jag den stora äran att fixa upp.De var pilligt ska ni veta..en o en skulle dom träs i skåror o fästas upp o klippas av o....ja ni kanske förstår..de var 3,5 meter!!!!
men nu e de som sagt klart..iallafall de värsta..så nu åker vi på semester!!!!Jippieehh!!!!!!
Imorrn bär de av till Svanskog i Värmland över helgen på för att leka cowboys o indianer...haha...de e countryfest där i dagarna 2 minsann.Ska bli såååå skönt att komma bort ett par dar nu.hoppas oxå att vädrets makter e med oss.

Idag ramlade gräsklipparen sönder oxå...tyyypiskt!de var bara att åka o köpa ny..suck..alltid e de nåt.Men den blev inte sååå dyr iallafall o nu e de fint i trädgården igen.Skönt.Rensat upp i rabatterna har jag oxå gjort efter allt regnande.Blev en hel säck med skit från rabatterna...måste dela en hel del växter till hösten så de får plats lite bättre.

Nu ska jag gå o packa lite inför helgen.Vet ju inte riktigt vad man ska ha med..nya stövlarna iallafall..o kanske fina kjolen..men helt klart jeans o väst...e de vilda western så e de!!!

Ha d så gott govänner tills vi ses igen.
JEEEHAAAA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0